niedziela, 21 kwietnia 2013

Gwiazdunie.pl

(Hej xDD) Może ktoś z was zna stronę Gwiazdunie.pl, wkurza mnie ta strona, a szczególnie to, co piszą o R5 i Ross'ku. M.in :
R5 to nowe 1D !!
Ross Lynch jest taki męski jak Justin Bieber ! 

To jeszcze ujdzie, ale komentarze?! One są już straszne, niektórzy po prostu nie mają serca :(. (muszę zetrzeć loginy, bo to będzie nie kulturalnie, jak nie zetrę)


<klik> Dzieci chyba nie wiedzą, że syfy, krosty i przede wszystkim trądzik  ma każdy nastolatek/ nastolatka. -,-



<klik> No OK, o Ross'ie mogą sobie mówić co tylko chcą, ale że chu* ?!

<klik> Pedał?!

<klik> Ha , Ha, Ha, Ha xDD Bieber wyjątkowy, tym to mnie już rozwaliła xDDDD

<klik> Bez komentarza -,-


Jest tego jeszcze więęęęęęęęcej, jak chcecie poczytać to wejdźcie na gwiazdunie ;P


Były też pozytywne komentarze, ale ja wybrałam 2 które mnie najbardziej rozwaliły xDD. Tutaj już nie ścierałam nazwy ..

<klik> Ha Ha xDD

<klik> może niektórych to nie rozśmieszy, ale mi się bardzo podoba xDD




Teraz trochę zejdę z trasy, ale też coś "internetowego"
Patrzcie co znalazłam na google...


<klik> Ratliff Lynch?! ;o nie spotkałam się z kimś takim ...

Jednak tego drugiego wpisu już dzisiaj ni napiszę...

No to na koniec zdjęcie Ross'a które bardzo mi się podoba  C:


<klik> Niektórym się pewnie nie spodoba bo "ma trądzik" , "wygląda jak jego/jej babcia" , lub "jest pedałem" Ale mnie to zdjęcie rozwala totalnie, kocham je bardzo. Jaram się nim jak teletubisie tubisiowym kremem xDD Na serio *.*      ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz